Oogstkistendag 2020

Zondag 25 oktober tussen 11:00 en 15:00 uur uur

Stichting Vergeten Groenten organiseert haar jaarlijkse oogstkistendag op de Historische Groentehof in Rijkel. Nu iets anders georganiseerd dan u gewend bent, vanwege de corona-maatregelen.
Onze showtuin mag weer leeg aan het einde van het seizoen.
Zo voorkomen wij voedselverspilling van onze onbespoten groenten, fruit en kruiden.
U kunt zelf oogsten rechtstreeks uit de grond. U mag daarnaast ook ‘oogsten’ uit onze restvoorraad (uit boomgaard en productietuin), die we hebben klaargezet.
Zo vult u zelf een kist met verse ingrediënten voor een (h)eerlijke maaltijd. Wij weten uit ervaring dat vele klanten en vooral de kinderen dit leuk vinden. (Indien gewenst kunnen onze vrijwilligers ook helpen bij het ‘grondwerk’.) De kosten per kist zijn 12,50 euro. U dient zelf te zorgen voor een kist of doos én een mesje.
Wij zorgen gratis voor een kom heerlijke soep na uw oogsttijd.
Reserveren is noodzakelijk, nu zeker gezien de recente nieuwe landelijke corona-maatregelen, ook voor de buitenactiviteiten. Dat betekent, dat wij maximaal 30 personen tegelijkertijd in onze hof kunnen/willen toelaten. Wij staan per betalende kist dan ook 2 personen toe (exclusief kinderen tot 13 jaar).
Daarom gaan wij met tijdvakken werken. We beginnen om 11:00 uur en eindigen uiterlijk om 15:00 uur (afhankelijk van het aantal reserveringen).U dient te reserveren vóór 18 oktober.

U krijgt maximaal 1 uur oogsttijd;

(P.M. alles uiteraard onder voorbehoud van de dan geldende corona-maatregelen.)

Wij heten u graag welkom!

Deelname aan Oogstkistendag 25 oktober

• Prijs: € 12,50 Aantal:
    Wij mailen u een bevestiging met het tijdslot alsook de rekening. Bij ontvangst van het verschuldigde bedrag, is de boeking definitief.
  • € 0,00