Rondleidingen

Inlooprondleiding

Zondag 21 juli 2019 om 14.00 uur

Stichting Vergeten Groenten organiseert een inlooprondleiding op de Historische Groentehof in Rijkel.

Maak kennis met oude groenterassen en proef de smaken van vroeger.

De showtuin omvat honderden soorten groenten, fruit, bloemen en kruiden.

Ons culiteam maakt (h)eerlijke producten van de opbrengsten; deze zijn uiteraard ook te proeven en te koop.

De kosten voor deze rondleiding zijn 7,50 euro p.p. inclusief koffie, thee en huisgemaakt gebak.

We beginnen om 14.00 uur, de rondleiding duurt ongeveer een uur.

Op andere dagen zijn ook rondleidingen te boeken voor groepen vanaf 10 personen, eventueel uit te breiden met een lunch.

Informatie en reserveringen bij: penningmeester@vergetengroenten.nl

Groentetas bestellen

Als extraatje kunt u voor deze dag een tas bestellen met een flesje huisgemaakte siroop en een selectie kraakverse groenten uit de tuin. De samenstelling is een verrassing maar gegarandeerd gevarieerd en onbespoten.

De kosten zijn 10 euro per tas, reserveren kan via: penningmeester@vergetengroenten.nl

Na reservering ontvangt u een bevestiging met verzoek tot betaling.

De inhoud is aan te vullen met producten uit onze verkoopkraam bij de ingang van de Groentehof.

Wij heten u graag welkom!

Voel u thuis! Welkom bij ons in de tuin!

Tal van mogelijkheden bieden wij u om te genieten van de mooie hof, van jong tot oud.

U kunt lekker alleen in de tuinen rondkuieren op uw gemak en onthaasten. Geheel individueel en kosteloos.
Langs de wandelpaden staan grote borden met informatie en bij de groenten zelf staan bordjes met info. Om de tuin in de toekomst nóg mooier te maken wordt een vrijwillige bijdrage van € 2,= (meer mag ook) per persoon zeer op prijs gesteld. Alle tuinwerkzaamheden worden door vrijwilligers uitgevoerd.

Gegidste rondleidingen voor groepen in onze Historische Groentehof en Boomgaard: Onze enthousiaste gidsen vertellen u leuke en interessante verhalen over de historische groenten en rassen, welke u in onze tuinen vindt.  Deze rondleidingen zijn te boeken vanaf mei tot en met half september. Deze rondleidingen voor groepen vanaf 10 personen duren ongeveer 1,5 uur.

Kosten € 7,50 per persoon, inclusief koffie of thee en huisgemaakt gebak. Ook bieden wij lekkere lunches aan. Prijs op aanvraag.

De laatste rondleiding zal op 15 september 2019 plaatsvinden.

Te boeken op afspraak: info@vergetengroenten.nl

Speciale wensen? Laat het ons weten, daar waar mogelijk proberen wij graag uw speciale wensen in te vullen. Stuur ons een mail met uw vragen (klik), U krijgt zo snel mogelijk een antwoord.