Heerlijke, verse, onbespoten groenten

Vanaf 12 juni kunnen wij weer heerlijke, verse, onbespoten groenten van het seizoen, direct van het land aan jou leveren.

Soorten en rassen die je niet altijd in de winkel kunt krijgen, vaak met verrassend lekkere smaken.
De groenten die wij verbouwen hebben een volle, intense smaak. Een groot assortiment groenten hebben wij voor jou gezaaid.
Wij hebben vorig jaar voor het eerst deze dienst aangeboden en zijn erg blij met de enthousiaste reacties. Dat is voor ons de drijfveer hiermee door te gaan. Wij zijn voornemens de groenten voor de pakketten op zaterdagmorgen te oogsten, zodat de producten nog verser zijn.
Een pakket groente bevat 3 à 4 royale porties (ca 1 kg) verschillende groenten van het seizoen voor 1 persoon, waarbij rekening wordt gehouden met het advies dagelijks 250 gram groenten te eten.
Wees er vlug bij, want het aantal pakketten wat wij kunnen leveren is beperkt!

Welke mogelijkheden heb je om bij de Stichting groenten te bestellen:

* Losse pakketten:
Bij afhalen: alleen op bestelling vóór vrijdag.
Bij verzending: alleen op bestelling vóór maandag.
€ 3,75 per pakket (voor 1 persoon).
vanaf 4 pakketten: € 3,55 per pakket.
Wekelijks verkrijgbaar.

* Abonnementen:
Maandabonnement (4 weken): prijs € 3,45 per pakket (voor 1 persoon).
Betalingswijze: per maand € 13,80 per pakket vooraf, u ontvangt een factuur per e-mail van ons.
Seizoensabonnement (+/- 26 weken) € 2,95 per pakket (voor 1 persoon).

Afname minimaal 20 weken. Als u met vakantie of niet aanwezig bent, geeft u dit per e-mail tijdig aan ons door. U ontvangt dan deze periode geen pakket.
Betalingswijze: per 10 weken € 29,50 per pakket vooraf, u ontvangt een factuur per e-mail van ons.

Afhalen en Bezorgen:

– Afhalen van pakketten met op zaterdagmorgen geoogste groenten kan op zaterdag, afhaaltijd tussen 12:00 uur en 13:30 uur in onze tuin, Rijkel 21 Beesel.
– Verzenden en bezorgen van pakketten: Op woensdagmorgen geoogste groenten worden dezelfde dag verzonden en worden in de regel op donderdag door Post.nl bij u bezorgd.

Let op: toeslag € 7,95 (voor verpakking en transport) ongeacht het aantal pakketten. Denk aan meerdere pakketten, b.v. samen met buren, familie, vrienden en kennissen.

Wij verbouwen dit jaar vele soorten: Bonen, Bietjes, Wortelen, Snijbiet, Kolen Erwten, Peulen, Aardappelen, Uien, Knoflook, Tomaten, Aubergines, Selderij, Pastinaken, Koolrabi, Sla, Spinazie, Andijvie, Prei, Aardperen, Patisson, Courgettes, Kapucijners, Knolvenkel, Radijs en andere overheerlijke pareltjes van de natuur.

Recepten

Elke week publiceren wij op deze website een recept met een van de groenten welke wij die week leveren. Uiteraard mag U ook een recept naar ons mailen, stichting@vergetengroenten.nl,  welke wij zullen publiceren.

Bestelformulieren

Groentepakketten bestellen met abonnement

• Prijs: € 13,80
    Betalingswijze: per maand (€ 13,80 per pakket + eventuele verzendkosten) vooraf, u ontvangt een factuur per e-mail van ons.
  • Prijs: € 29,50
    Betalingswijze: per 10 weken (€ 29,50 per pakket + eventuele verzendkosten) vooraf, u ontvangt een factuur per e-mail van ons.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

——————————————————————————————————————–

Groentepakketten bestellen zonder abonnement

• verplicht
  • Prijs: € 3,75
  • € 0,00
  • Prijs: € 3,55
  • € 0,00
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.